Logo, design manuál a webové stránky pro obchodníky s komoditami

Ostrý a elegantní design webových stránek a identity.

INDEXA TRADING

Logo design jako první krok corporate identity

Celý proces tvorby vizuální image nové společnosti, případně při rebrandingu již fungující firmy, začíná navrhováním loga a výběru jeho finální varianty. Náš klient si vybral velmi originální a vizuálně silné logo, se kterým se dalo perfektně pracovat při tvorbě webových stránek, design manuálu a tiskovin.

Design manuál a brožura

Součástí tvorby každého loga je samozřejmě i design manuál, který ve svém minimálním provedení řeší použití loga, jeho varianty, správnou aplikaci, firemní barvy a typografii. Rozšířený manuál definuje zpracování vizitek, hlavičkového papíru a poštovních obálek. Nejčastěji tento typ design manuálu rozšiřujeme o použití loga a firemního vizuálu na reklamních předmětech, v reklamní inzerci podle preferovaných médií, na letácích a v brožurách, případně je v něm načrtnuté řešení umístění loga na webových stránkách.

Celá identita tohoto projektu pracuje s velmi decentními grafickými prvky. Proto jsme se rozhodli postavit vzhled jednotlivých materiálů na fotografii, jemné práci s textem a sekundárním trojúhelníkovým grafickým prvkem, který diagonálně vstupuje do jednotlivých kompozic a dělí je na plnobarevné, prázdné nebo fotografii překrývají plochy.

Ve zpracované případové studii je možné vidět ukázku z brožury a webových stránek. Design manuál jednotlivých projektů prezentujeme jen při osobním setkání.

Webové stránky, responzivita a aplikování corporate identity

Současným trendem v oblasti webového designu je určitá unifikace kompozice a jednotlivých vizuálních prvků či výstavbových postupů ve webových stránkách. Vyplývá to z potřebné optimalizace obsahu pro širokou škálu zobrazovacích zařízení. Přesto ale neustále hledáme způsoby, jak webdesign co nejlépe propojit s vizuální identitou projektu, a zachovat tak obecně akceptovanou funkcionalitu a vyžadovanou kreativu.

Při tomto projektu jsme na webových stránkách navázali na corporate identity (definovanou design manuálem) přenesením fotografií, volbou písma a samozřejmě aplikací sekundárního grafického prvku - diagonální protínající červené plochy. Výsledkem je tak velmi svěží, moderní a věříme, že současně elegantní web, který plynule navazuje na všechny propagační materiály a prvky značky.

Projekt: Webdesign a corporate identity pro Index Trading

Art Director: Martin Kuspal
Agentura: MAISON D’IDÉE
Vytvořené v roce: 2016

http://www.indexatrading.com/

 
logo-design-webdesign-indexa-01
logo-design-webdesign-indexa-02
logo-design-webdesign-indexa-03
logo-design-webdesign-indexa-04
logo-design-webdesign-indexa-05
logo-design-webdesign-indexa-06
logo-design-webdesign-indexa-07
logo-design-webdesign-indexa-08
logo-design-webdesign-indexa-09
logo-design-webdesign-indexa-10
logo-design-webdesign-indexa-11

Zaujala vás naše práce? Ozvěte se nám,
rádi vám s vaším projektem pomůžeme.

Stačí se ozvat