Společnost zabývající se výrobou léčiv a výživových doplňků pro země střední Evropy a Blízkého východu nás oslovila při redesignu obalů svých nosných produktů. Velkou výzvou při tvorbě těchto obalů bylo správné umístění všech informací ve více jazycích na omezenou plochu obalu, a to tak, aby vynikl i unikátní design. Zvládli jsme to a výsledkem je rozhodně unikátní a poutavý design. Dovolíme si tvrdit, že je mezi nejlepšími v oblasti faramaceutiky.
S obalovým designem přišel ruku v ruce i redesign webové prezentace, kde jsme zvolili jednoduchou rolovací stránku, na níž si najde návštěvník okamžitě a přehledně všechny informace. Stránka je navržena tak, aby byl text součástí grafiky. U takových případů, kdy je text jasně daný, občas volíme po dohodě s klientem cestu full designu webové stránky bez možnosti správy obsahu. Vynikne tak vše důležité a stránka bude na 100 % bezchybná.
Art Director: Martin Kuspal
Agentura: MAISON D’IDÉE
Klient: GUERGI s.r.o.
Vytvořené v roce: 2015
Země: Slovensko