Při prvním zadání jsme byli osloveni na tvorbu webových stránek. Během diskuze však vyplynulo, že je potřeba vytvořit celou identitu, protože investiční fond má mnoho aktivit i v offline sféře. Začali jsme logem, které navazuje na česko-moravskou tradici a ve svém erbovním provedení budí dojem jistého konzervatismu plynoucího ze zkušeností. Tento motiv jsme následně přenesli do webové stránky a printu.
V samotné print aplikaci (vizitky, hlavičkový papír, obálky, brožury) jsme vyřešili dostatek prvků, které jsme dále přenesli do onlinu, a připravili jsme si tak půdu pro jednodušší aplikaci designu a zejména udržení konzistentního grafického vizuálu.
Záměrem klienta bylo co nejlépe ukázat, že za projektem jsou reální lidé sídlící v České republice, jejichž cílem je poskytovat nejlepší služby ve svém sektoru. V tomto kroku jsme se pustili do fotografií interiérů společnosti přímo se správcem fondu, který pochopil, že on jako klíčový sponzor a konzultant musí být na první straně. Variace fotografií s důrazem na větší celky i detaily nám dovolili připravit si mnoho kvalitního obsahu pro další použití na webu a v brožurách.
Po vytvoření designu a focení byly na webových stránkách seřazeny informace, došlo k jemnému korigování ze strany copywritera a webdevelopment byl za pár dní hotový. Už standardně jsme klientovi napojili analytiku, cookie managera, propojili mapy, nastavili https (SSL certifikát) a vyladili responzivní stránky pro iOS i Android aplikace. Na stránce nechybí ani přímý kontaktní formulář pro uživatele, kteří stále preferují tento způsob kontaktu, ale k dispozici mají i přímou adresu a telefon, protože každý je jiný a nechceme si zavřít dveře nedostatkem informací.
Alright Sans
#84D0F5
#29235C