Spolupráce s družstvem OVOZELA začala, jako mnohé naše spolupráce, přes redesign obalů a předělání identity. Hravá rajčata stála u zrodu nové identity, která přerostla v redesign webových stránek a dotvoření celého brandingu společnosti spolu s dalšími ilustracemi borůvek, mrkve, papriky a dalších.
Samotný design webové stránky pozdvihuje vlastní autentický obsah, studiová fotografie a foodstyling. Všechny produkty na webové stránce jsou přímo ze slovenských farem, aranžované fotografie jsou autorskou prací Ovozely a nejsou tudíž postahované z fotobank. Klientovi tímto děkujeme, že se k výrobě těchto fotografií nechal přesvědčit.
V rámci naší spolupráce s družstvem jsme natáčeli i první kampaň v naší vlastní produkci – od výběru lokace přes voice casting až po finální střih. Při takto rozsáhlé a rychlé tvorbě brandingu jsme si tak dokázali lépe pohlídat finální výstup. Z natočeného materiálu jsme vztvořili vlastní smyčky, které jsme dále použili na sociálních sítích, zejména na Facebooku a Instagramu, a zároveň také k tvorbě úvodní stránky, kde si klient může sám smyčku měnit dle svého uvážení. Cílem videa bylo přinést pohyb/život na webovou stránku. Družstvo OVOZELA pěstuje svoje plodiny na Slovensku v ekologickém prostředí, což je znázorněno reálným záběrem, místo statických prvků.
A proč webová stránka, když máme na Facebooku 10k sledujících? Protože v OVOZELE si uvědomují, že ne každý má rád sociální sítě a ne každý obsah je pro sociální sítě vhodný.
Webové stránky družstva se snaží především jasně prezentovat, kdo je členem družstva, jaká je jeho vize a též poukázat na slovenský původ plodin. I když se velká část produktů prodává přes maloobchod, nezapomínali jsme během tvorby designu na to, že našimi zákazníky jsou především slovenští spotřebitelé. Proto se snažíme co nejvíce informací odkrýt. Těší nás, že na webových stránkách jsou prezentováni také samotní pěstitelé, kteří se nebáli ukázat a stojí si za svými produkty.
Důležité je však nezapomínat na adwords a možnosti remarketingu i na jiných částech webových stránek, a to především v obsahové síti, vhodné v tomto případě pro brandbuilding. Zároveň nesmíme zapomínat, že našimi klienty jsou i nakupující v různých distribučních centrech, kteří chtějí mít po ruce přehledný obsah, informace o společnosti a možnost přímého kontaktu. (long live the contact form)
Ludicrous Stencil
#DF1B12
#FBE200
#442264