Webdesign pro
La Villa Restaurant

LA VILLA RESTAURANT

Logo, identita, web, social media, google ads a občasná „kritika“ kuchyně.

#lavilla #webdesign #logodesign #fotografia #socialmedia #mailchimp #frenchcuisine  #byMAISON 

Když logo a identita mají svůj příběh

Do projektu tvorby identity nás přizvali v době, kdy restaurace byla teprve místnost bez omítky. Měli jsme tu čest vidět proces rekonstrukce úžasné vily patřící kdysi dávno výrobnímu řediteli pana Bati ve Zlíně. Při tvorbě identity jsme hledali něco typického, s čím bychom mohli vilu spojit. Nechtěli jsme však utíkat do prvků, které najdete přímo na budově a umíte si je vychutnat osobně. A jak jsme tak seděli a přemýšleli pod jednou nádhernou starou borovicí, která dominuje vstupu do areálu, měli jsme jasno. Následně nám trvalo desítky hodin, než jsme logo dostali do opravdu detailní podoby, se kterou jsme byli spokojeni a podařilo se nám ho aplikovat na všechny materiály.

Vinný lístek, šaty na míru pro personál i kuchyni, vlastní tisk na logo

Samotná aplikace loga a rozpracování identity nebylo jen o vykreslení, ale i o správném výběru materiálu. Přísloví „Šaty dělají člověka“ zná každý, ale málokdo to dotáhne do elegantního konce. Ve spolupráci se známou módní návrhářkou se nám podařilo logo i vybraný font dostat na oblečení všech zaměstnanců. Samotné logo jsme umístili v podsvícené podobě do vstupní brány a ve zlaté ražbě na tiskoviny. Jak vyřešit aplikaci loga v jeho decentní, jemně embosované podobě? Jednoduše - s klientem jsme dali vyrobit raznici na logo, která dokáže zanechat krásný detail na jemném papíře a dosáhne se úžasná flexibilita při práci s každodenními změnami, které restaurace zažívají pravidelně. Dílo bylo dokonáno správným výběrem jasně identifikovatelného papíru a koženého přebalu na menu.

Dobrý web má vlastní fotky

Webové stránky La Villa jsme navrhovali nestandardně. Originální pasparta kolem webu má přenést emoci držení menu karty, jistého listování v knize a přiblížit tak atmosféru prostoru do jinak chladného online světa.

Abychom si usnadnili práci, ve spolupráci s fotografem Ondrou Valem jsme spolu s klientem získali úžasné fotografie, se kterými se zbylá část webu navrhovala sama.

Google Analytics, Ads, remarketing, newsletter a.k.a domácí úkol při spuštění web stránky

Na každém projektu je nejtěžší vždy závěr. Jste v 98 % a už se vám nechce tisknout nové věci. A zde právě jsou poslední 2 % klíčová, jelikož představují most mezi statikou a reálným životem. Vytvoření a propojení základních účtů, nastavení sbírání dat, protokolování emailových adres pro newsletter, cookie tag manager pro potřeby ochrany osobních údajů, responzivita, založení FB profilu, Tripadvisor profilu, instagramového účtu jsou věci, které už ve finále představují pouze mechanický úkon. Přesto mnohdy vidíme, že to nebývá dotaženo.

My jsme si samozřejmě dali pozor a také proto dnes pokračujeme ve spolupráci s La Villa Restaurant na dalších projektech a kampaních online i offline.

Online strategie má také svůj offline report

Chcete-li vědět, jaká je úspěšnost vaší strategie online kampaní, musíte se dívat nejen na konverze a návštěvnost, ale na zcela běžné věci, a to, jestli vás vůbec znají místní. Je sice hezké, když vychytáte ve Zlíně a okolí všechny uživatele online webu a Facebooku, ale to nestačí.

Nejsme zastánci billboardů, ale jeden pěkný, navigační na hlavní třídě dělá divy. Zároveň však musíte dbát na to, abyste se ve svém městě stali ikonou a na to online nestačí. PR články v lokálních tištěných plátcích, popovídat si s klíčovými osobnostmi města, „mystery shopping“. Ptejte se lidí ve městě, s tím, že hledáte ten a ten podnik, jestli vás vůbec znají a pokud ano, co si o vás myslí. Důležité je, aby o vás věděli všichni, majetní i nemajetní. I člověk, který k vám přijde jen jednou za rok, neboť si chce dopřát, musí vědět, že existujete.

Marketing je dennodenní práce, mravenčí, ne jednoduchá, ale přináší své ovoce - v tomto případě i přímo božskou Foie Gras.

Historie

Historie

Gastronomie

Gastronomie

Luxus

Luxus

Typografie

Typografie

Georgia pro

Typografie

Barevnost

#CEAE88

#3B2314

Web design

webdesign LA VILLA RESTAURANT
webdesign LA VILLA RESTAURANT
webdesign LA VILLA RESTAURANT
newsletter LA VILLA RESTAURANT

Newsletter

newsletter LA VILLA RESTAURANT newsletter LA VILLA RESTAURANT

Responzivní design

responzivita LA VILLA RESTAURANT
responzivita LA VILLA RESTAURANT
responzivita LA VILLA RESTAURANT

Zaujala vás naše práce? Ozvěte se nám,
rádi vám s vaším projektem pomůžeme.

Stačí se ozvat